top of page
1. Úvodné ustanovenia

1.1. Tento reklamačný poriadok upravuje podmienky a postup uplatňovania práv kupujúcich na reklamáciu tovaru zakúpeného od spoločnosti betterMyselF s. r. o., IČO: 54230543, so sídlom Muránska 1337/16, 050 01 Revúca (ďalej len „predávajúci“).


1.2. Reklamačný poriadok je vypracovaný v súlade s ustanoveniami zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka a zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa.


1.3. Kupujúci je povinný oboznámiť sa s týmto reklamačným poriadkom pred objednaním tovaru.

2. Záručná doba a zodpovednosť za vady

2.1. Záručná doba na produkty (knihu) je 24 mesiacov odo dňa doručenia.


2.2. Predávajúci nezodpovedá za vady spôsobené:

  • Nesprávnym používaním produktu (napr. poškodenie knihy vodou, neprimerané ohýbanie).

  • Bežným opotrebovaním spôsobeným čítaním alebo skladovaním.

  • Mechanickým poškodením po doručení.

2.3. Kupujúci je povinný skontrolovať stav tovaru pri jeho prevzatí a akékoľvek poškodenie spôsobené prepravou bezodkladne nahlásiť prepravcovi a predávajúcemu.

3. Podmienky uplatnenia reklamácie

3.1. Kupujúci je povinný reklamáciu uplatniť bez zbytočného odkladu po zistení vady tovaru.


3.2. Reklamáciu je možné uplatniť elektronicky prostredníctvom e-mailu na adresu martinameriacova@gmail.com, pričom kupujúci vyplní reklamačný formulár (nižšie) a priloží fotodokumentáciu vady.

4. Reklamačný postup

4.1. Postup pri reklamácii:

  1. Vyplnenie reklamačného formulára (nižšie).

  2. Odoslanie e-mailu spolu s fotodokumentáciou na vyššie uvedenú adresu.

  3. Predávajúci potvrdí prijatie reklamácie do 3 pracovných dní.

  4. Kupujúci zašle tovar na adresu: betterMyselF s. r. o., Muránska 1337/16, 050 01 Revúca.

4.2. Predávajúci rozhodne o reklamácii do 30 dní od prijatia reklamovaného tovaru.


4.3. V prípade oprávnenej reklamácie má kupujúci právo na:

  • Výmenu produktu, ak je k dispozícii.

  • Vrátenie zaplatenej sumy.

5. Odmietnutie reklamácie

5.1. Predávajúci si vyhradzuje právo reklamáciu zamietnuť, ak:

  • Vada bola spôsobená nesprávnym používaním, neprimeranou starostlivosťou alebo skladovaním.

  • Tovar je bežne opotrebovaný v dôsledku čítania (napr. ohnuté rohy, vyblednutá obálka).


5.2. Ak je reklamácia zamietnutá, tovar bude vrátený kupujúcemu na jeho náklady.

6. Náklady na reklamáciu

6.1. Ak sa reklamácia uzná za oprávnenú, predávajúci znáša náklady na vrátenie produktu.


6.2. Ak sa reklamácia uzná za neoprávnenú, kupujúci znáša náklady na prepravu produktu späť.

7. Záverečné ustanovenia

7.1. Tento reklamačný poriadok je neoddeliteľnou súčasťou všeobecných obchodných podmienok predávajúceho.


7.2. Všetky spory týkajúce sa reklamácií budú riešené prednostne dohodou, v opačnom prípade na príslušnom súde Slovenskej republiky.

Formulár na odstúpenie od zmluvy
Reklamačný formulár

Čestné vyhlásenie

Podpis: _____________________________

(iba ak sa posiela poštou)

Reklamačný formulár kupujúci odošle e-mailom na martinameriacova@gmail.com alebo priloží k vrátenému produktu.

Po odoslaní formuláru odošlite fotodokumentáciu poškodenia tovaru na e-mailovú adresu martinameriacova@gmail.com, prípadne ju priloží k vrátenému tovaru.

bottom of page